A soft weekend

I fredags blev det en heldags stanrunda ända från morgonen till sen dag/tidig kväll. Blev att shoppa lite kläder bl.a ett par nya jeans leggings från vila, randig tröja från h&m, svart lite längre kofta från h&m, 2 olika lilafärgade pärlörhängen från vila &  åt middag med brorsan på bamboo city & älsklingen kom också ner när han slutat skolan så de shoppade mjukis byxor på intersport, bra där grabbar! :) sedan klippte jag mig också på en frisör innan jag träffade brorsan, jag aldrig testat förr.

Pga att min pojkvän klippte mig för några veckor sedan så var jag tvungen att jämna till det. & efter att ha färgat det mörkare efter att ha haft mahognyfärgat "rödaktigt" igen så kändes det helt rätt att klippa det lite kortare & lät det också klippas upp lite känns mycket fräschare nu. Sitter at the moment med en inbakad fläta det har blivit min nya hemma frilla så underbart skönt att få bort allt hår. Har till och med lärt älsklingen att göra sådanna så orkar inte jag kan han göra halvdanna så jävla gullig! :) Kärlek för honom.

Efter allt shoppande & ätande på fredagen så blev det en snabb sväng emot Ica maxi med älskling & bror införskaffade dusch draperi hem till my love och tvätt medel osv :) Sedan blev det att åka hem för att duscha och fixa till oss sedan blev det emot Bobby för en fest kväll/natt och så blev det. Mycket folk & till och med brorsan kom blev helt lyckat och alkohol i mängder. Efter att ha varit nykter sen nyår så tar alkoholen riktigt hårt på en så gårdagen blev bara till att chilla, vi var heeeelt bakis men vi har bara oss själva att skylla. Thank god för att jag äter kellogs K special & äter advokado haha :D Imorgon blir det träning igen för att träna bort helgens alkohol intag (Y) tummen upp för det.

Såg det regnar köttbullar med my love alldeles nyss & till 21:00 hade jag tippat på att Johan Falck skulle vara men inte det inte det e tydligen Wallander så blir någon annan film som går på tv ikväll time will tell vilken vi har två vi e sugna på att se. Nu orkar jag inte blogga :)
Blir iallafall lite stanshopping imorgon med sedan gym med my love & öppna ett sparkonto till viktiga ting framöver <3 :) PUSS ! Ciaooo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0