Bloggtorka gånger 100 eller vad säger ni läsare ;)

But im not back for real yet. Men mitt liv har ändrats endel & min kära vän "datan" har craschat så internet världen har jag lämnat for a while, sorgligt men dock sant. Tycker mest synd om mitt material på datan och hoppas på att kunna rädda detta framöver på ett eller annat sätt. Datageeks lissen up ;P HELP ME! ;)

Nytt år nya tag iallafall & säger såklart i efterskott Gott nytt år till er alla där ute :)
Mitt nya år har både börjat bra & dåligt iallafall då det gäller att jag är sjuk just at the moment. It's killin me softly! :O Som sagt "Folkets lungor i Sverige krossas samman" kylan har tagit över oss kan jag då säga & den tål jag då absolut inte så sjuk som jag är just nu. Hm!
Hundvakt med boyieboyie tills lördag det är som sagt mysigt men när jag går ut med voven i kylan tar det kol på mig. Mitt knä har också börjat strula i kylan ;O varför straffar gud mig?

Ger er något att spana på från nyår här under haha! Can you handle it ;) ?
Not so sexy pic, men den bjuder jag på! :)



Ville bara uppdatera mig så ni vet att jag lever iallafall :)
Sköt om er cutiepies! Puss & kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0