Helg igen! :)

Var och såg Snabba Cash med älsklingen igår på biopremiären filmen gick inte upp till bokens nivå men vad kunde man begära? Filmen dög iallafall men boken äger som sagt! Filmen är dock sevärd men ni som läst boken kommer märka alla dess tabbar, filmen är som halva boken ungefär.

Jag nästan skäms över att jag är en sådan dålig bloggerska men man kan faktiskt inte vara uppdaterad då ingen data/internet finns till hands eller vad sägs? :) Men från och med imorgon kommer internet finnas till hands hos min baby då jag ska ta med mammas nya mobila internet till honom då ändå min data är craschad ute hos mamma. Så kommer att försöka blogga mera om mitt "NU, OINTRESSANTA LIV".

Kan lova er att mitt liv var mer intressant i somras då jag jobbade på Rhodos t.ex, men då kunde jag heller inte uppdatera så ofta men då var mitt liv mer underhållande än nu. Men jag mår övrigt bra at the moment då jag har ett stabilt förhållande med någon jag verkligen tycker om oerhört mycket & som jag trivs med tackar gud att du finns Älskling ;) ♥ Kanske låter hur töntigt som helst men så är det det ligger till & det kan ingen ändra på i första taget!

Vill bara få ett fast jobb nu & fixa en helt egen nice lya, time will tell hur det blir men mycket mer längre till orkar jag vänta. Isåfall tar jag fan mig hårdare i kragen och fixar till saker & ting. Men något nytt som är bra är att jag & älskling börjat träna på World Class och cirka 3 dagar i veckan kommer det att bli hårdträning, känns skönt att man gör något bra för sig själv & sin kropp. Det behövs för sommaren 10 ;)

Ville bara uppdatera mig lite som vanligt, sitter nu ute hos mamma var evigheter sedan jag var här sist faktiskt väntar på att älskling ska komma så blir det bastu & filmmys denna lördag :)
Ta hand om er med människor, trevlig helg! , Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0