Jobb kom till mig :P

Jag blir galen & det är på riktigt. Att gå omkring om dagarna och göra nada är inte riktigt min grej nu var det ett år sedan ungefär jag slutade skolan men visst har jag haft jobb efter det på Rhodos t.ex & här hemma i Eskilstuna. Men nu börjar jag snea på riktigt så snälla jobb, kom till mig, omfamna mig, haha you name it ;)

Min pojkvän pluggar iallafall & har någonstans att gå om morgonen medans jag ligger kvar i sängen oftast som en riktig lazybitch, om jag inte har möten att gå på osv.

Var iallafall på arbetsintervju med Caitlin förra lördagen i Sthlm ang jobb på Cypern så man kan ju hålla tummarna för det också men chansen är liten 10 pers av ca 60st blir utvalda och jag är 1 utav dessa 60, hm vad blir chansen då? Jo ganska liten eller hur? Håll tummarna med mig iallafall :) Dock vill jag inte lämna min baby i stycket men vi har snackat angående om jag skulle få jobb utomlands & det skulle vi kunna handle liksom. Kärleken är stor som sagt! ;)

Sitter förresten vid baby's data med min baby här bakom mig :D Kom nyss från stan hängt med Linda & Melenie hela dagen alltid lika mysigt att träffa dem det får man göra oftare :D
Ska dra och storhandla mat om ett tag med min älskling, sen blir det mys till kvällen antagligen med cakie & jonte isf blir det att se the wedding på 6:an. Take care bitches ;D PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0