Stockholm på lördag!

Blir att dra sig emot storstaden över dagen på lördagen pga en arbetsintervju som hålls där för ett arbete på Cypern. Drar ditt med Cakie-flawa eftersom hon också är dit kallad! 8-) Hade man haft mer pengar detta tillfälle hade jag stannat kvar och träffat Maria & Silvia och firat Cissi's 20års fest i förskott. ;) Ska bli så jävla skönt att åka dit, har saknat mitt kära Sthlm inte varit där sen 2009 nu! Haha :D Får se om något nytt har skett där borta.

Spännande ska det bli iallafall med en intervju på engelska oavsett om man får det eller inte är det en bra erfarenhet att vara med om :) Eller vad säger ni? Wish me good luck iallafall så får vi se hur det går & det lär jag återkomma med framöver.

Min pojkväns dator crashade så fort vi hade fått min mammas mobila internet, vilken jävla OTUR vi ska ha kan jag säga er. Äsh, blir att fortsätta maxa på world class idag som vanligt & det är så jävla underbart att få röra flesh & bränna det också ska ni veta. Träna är något alla borde göra oavsett vilket, man mår mycket bättre asså! :D

Take Care så hörs vi eller så ses vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0