Ändrad tid :( ;

Jahapp, fick besked om att min tatuerings tid är ändrad
till den 21:a :( , jag som e så over hypad inför denna dag,
vill bara få detta överstökat ;D så den sitter på plats (A) ^^

Men iaf, på Torsdag vid 10 tiden är den på plats ;D
Väntar man på något gott, kan man inte vänta för länge ;)
Gudars, var nyss o schteekte lite i solarium ^^
kändes upp friskande hah ;) längesen jag solade
hade ett stort beroende utav solarium sol förut,
farligt farligt..
får inte få upp det beroendet igen men sola
i jämna mellanrum så e det helt okej ;D

Har sjukt mörkt hår igen ;O blev lite fel igår!
Lust att gå & klaga men det hjälper mig ingen vart.
Får helt enkelt nöja mig!?

De e rätt snygg me mörkare emot hösten men
mitt "ljusare bruna" fick inte vara kvar länge hah ! :D
typ över URF , sen hejdå!

Nu ska jag äta Toast & chilla vid tv;n and soon träffa sany
o få min tatuerings skiss grej ;D ^^
& GREKEN GREKEN GREKEN
kanske kommer förbi Eskilstuna ;O HALLAWW ^^
isf feting kul :) alltså ikväll !

TAKE CARE SKA VARA
TOAST ÄTARE NU CIAO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0