Back from Stockholm ;

Helluw helluw,

Tågen går skadat en lördag från sthlm till eskilstuna.
vi åkte rätt early jag o greken emot sthlmstaden, sen gick jag vänta cirka 1,5 timme förän tåget skulle gå
16.50 segt segt, men tidningen Glamour uppehöll mig, o lite kaffe från mc donalds !
Haft de chill i sthlm..

Torsdagen , blev de att gå ut på krogen i gamla staden ;D mysigt !
Sen på fredagen igår kom caitlin till sthlm o joinade oss :)
Vi gick på stan, bjöd henne på mat & köpte en as snygg leopard klänning gaah ;O KÄR I DEN !!
+ örhängen & läppglans o lite små skit!
Vi djurade på LOKA igår jag & Caitlin & Milkshake från Mcdonalds & kungshallen var vårt as usual ;D ^^

Caitlin drog också hemmåt igår pga, att hon skulle jobba idag annars hade hon ju också stannat !
Jag & Petros chillade, såg på Hannibal lite grann, o sedan började min älsklings film ;O
på fyran BLOOD IN BLOOD OUT !! som uppehöll oss nattetimmarna ;D
vaknade rätt sent idag eller runt 14.20 började tänka på att dra mig hemmåt!
men e hemma nu som sagt, har lite pics som kommer upp sen på klänningen osv.
ska ta en snabb dusch o röra mig hemmåt Caitlin de kommer o plockar upp maajj ;)



PUSSPUSS
TREVLIG FORTSATT HELG :*

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hade det grymt trevligt i huvudstaden måste ja säga, o roligt ska vi ha d nästa helg med=P

2008-08-25 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0