De närmar sig torsdag ;

Härlig feeling :D , men inte fått se skymten utav min vän Beccs än ;O ?
Vart kan QUINNAN HÅLLA HUS TRO ? :|
Aja,får väl se henne soon i hope *funderar* mkt sker nog runt omkring henne nu
när hon precis kommit hem igen eller vad tror ni?

Nu närmar det sig iaf en ny dag, & inte vilken dag som helst ;D
NEJ JUST JA !
För det är den dagen, då jag & Caitlin drar early morning emot
inget bättre än Stockholm & Gentleman 20.00 På Gröna Lund ;)
Såklart, ska vi snurra omkring o göra massa bus timmarna tills dess
Jag & Caitlin diggar ju, de tidiga mornarna i Stor Staden *host* Sist
de blev en tripp dit en tidig morgon var jag Bakis/Full?

Ja ngt i den stilen & skulle köpa en hypad adidas jacka & Hon en snygg
NY tröja. ;D
& vi haffade McDonalds innan de ens hunnit öppna, ja ungefär så :P HAH !
& de blev frukost med glass, & bagels and you name it.. allt de serverar tidigt tidigt!

Ska iaf bli oerhört roligt & vistas i Sthlm for a while senast jag var där, var
då jag & Pauline var på Grönan för ett ex antal veckor sedan, & på shopping runda ;D
Men nu blir de Grönan me Caitlin, o en massa bus innan det smäller ;D

Hoppas också på att få träffa mina kära vänner i Sthlm =D många ska fan till Gentleman
iaf vad jag hör & ser på t.ex "MSN-NAMN" funfun !!

Btw, så såg jag nyss filmen Hancock med snyggingen Will Smith, ;) Den var sevärd..
Knas att jag inte sett den tidigare, då jag haft den på datan en längre period. Menmen..
Man har ju haft annat för sig right ?

Äsh, hypad inför morgon dagen blir nog att checka ut lite kläder snart & sedan Sussa
det behövs nog ifall jag ska palla me morgon dagen ;)
Hoppas också att alkisen, Daniela som e på krog runda just nu tar sig i kragen
& glider med oss imorrn ;)

CAITLIN AND ME ;


PUSSPUSS :*
and take care out there dudes.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0