Gentleman ;D ;

Helluw,

Vill bara börja att berätta om min & Caitlins dag. lite snabbt innan allt Gentleman snack kommer..
Vi åkte tidigt imorse, med mammas ex-micke emot sthlm, cirka en sådär 10 a clock?
Väl i Sthlm så gick vi ut vig Hötorgshallen där Micke jobbar, & snackade me sina *gossar* där
att vi skulle få gratis mat osv, senare på dagen men jag & Caitlin skippade de & åt på kungshallen ist.
För vi tyckte de skulle bli skämmigt utan Micke, ja dumma som vi e.
Men vi käkade nice, NachoTallrikar så klagar inte ;) det var *mums*

Sen innan vi åt btw, så gick jag & Caitlin i cirklar i storstaden, vi som annars kan "standelen" skapligt bra, hum?
gick åt helvete att hitta till caitlins butique, ngn smycke-affär hon ville till så vi drog aldrig till den..
Sedan luffade vi omkring o shoppade lite smått, innan vi begav oss emot GRÖNA LUND !

Väl där satt vi ett ex antal timmar, innan allt börjades..
Men då mitt i allt mötte man på lilla Bålsta Mercy
som var full & pissnödig & tog ett pics me mig ;D
& sedan efter de då kom Anna,Betti,Cia
(etunabarn vi hängde med på URF08) & en till tjej från etuna.. & Joinade oss längst fram längs
scen staketen i väntan! De rullade bara in fler & fler människor till Gröna Lund..
Sedan Kom Gentleman him self ut cirka 2h innan han skulle börja &
 valsade omkring lite på scen o sjung lite smått för
att värma upp ;P sedan gick han igen..

Men väl 20.00 som tiden var då de skulle smälla så börjades allt AND EXCUSE ME RIGHT KNOW,
men helvete vad bra det var bättre än när han var på URF07
det kan jag lova er där ute SÅ JÄVLA GRYMMM!!
& Gissa om jag har filmat & tagit bilder JO DU MINSANN ;)
& Gissa vilka som tog han i handen twice ?
JAG & CAITLIN :D HALLAWW ^^ vi ville ju inte släppa direkt (A) gosh !
i like it alot, var helt facinerad som vanlig älskar konserter så himlans mkt,
& ännu mera då det verkligen är ngn tung, man sätt förr som gör bättre
ifrån sig andra gången, t.ex..

Så för alla er som missade GENTLEMAN ON GRÖNA LUND STAGE TONIGHT,
synd om er ;D vill jag nog säga !
Väldigt grym dag, trots lite spöregn i väntan på Gentleman,
men det överlever man när man har rain-caps & paraplyer ;)
& just ja vi STOD LÄNGST FRAM :D
Tåg resan hem var dock seg Caitlin,ville bara sova & man ville typ hem :P

& så vill jag Tacka dig Caitlin för denna dag :D grymt liv man har emellanåt right ?
Man ska inte klaga för mkt för denna kväll var kunglig and Estocholmo,
jag kommer tillbaka för att röja på Lördag under The Voice'




Lite bilder bjöd jag nu också på &
klaga inte du skulle inte kunnat ha varit snyggare själv ;D
PUSS & GODNATT PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0