God kväll ;

Idag vaknade jag skapligt sent runt 15:00 :P my bad !
e man uppe för länge så blir det lätt så right ?

Hade det grymt roligt igår ville bara säga det återigen :)
Har fått massa pengar också, på check?
Hum, undrade vad det var först men pengar e ju aldrig fel att få? :D
Men eftersom jag vaknade sent, så hann jag ej hämta ut dem..
Men på måndag, hämtar jag ut dem & shoppar loss;)
annars hade jag bränt upp allt imorrn under The Voice' i think?

Träffade också Lilla Beccs idag,första gången efter hon kommit hem :D
Älskar't ;D äntligen säger jag bara, jag har varit gone i sthlm & hon
varit gone här i etuna så vi har inte hunnit ses, trots att vi nästan
bor grannar! Men nu träffade jag henne & pauline iaf , for a while.
Blir nog att träffa de senare ikväll me ;)
+ emelie, sabina & en till tjej sabinas kompis från gbg.
Hoppas också Caitlin kommer senare annars så ser man henne imorrn
då vi åker till STHLM again ;)

Har nyss fixat till mig lite sitter & väntar på lilla Daniela som ska cykla till mig.
Sedan ska vi emot brorsan robba hans plånbok lite :P
sedan träffar vi nog flicküüürna ;)

Men som sagt The Voice' imorrn it shall be funfunfun!!
Få träffa folk man gillar osv :) & umgås me dem man älskar mest <3
+ får se dem man diggar Brick n Lace, Flo-rida, Colby o donis medfler!



Ha en trevlig fredag gott folk , & ni som festar till
drick inte för mkt så ni får blackout ;)
PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

På tal om det du skrev i min blogg:Det heter att man inte ska dra alla över en och samma KAM, inte KANT! :)



/Pet-läraren

2008-08-16 @ 09:07:42
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0