God Morgon ;

Alla morgonpigga medmänniskor där ute (=

Min morgon har varit kaotisk, om jag får uttrycka mig så!
Men nu börjar det klana upp för mig & min morgon, men det klanar fan heller inte upp utomhus =( !
Molningt/Blåsigt/Regnigt? Det får inte vara så tycker jag inte.
Men som till & med min morbror sade, " Det ska bli fint till helgen sen " hum, ? man får hoppas på det bästa utav situationen iaf ;D eller vad säger ni?

Vi vill ju ha Sommar & Sol nu sista veckorna innan skolan börjar ! :)
Oufwt, jag börjar ju skolan om 20-21 dagar :'( känns inte roligt!
Men är ju dock en bit kvar tills dess men ändå
Tidiga mornar, en trött "jag", jobbiga långa skoldagar, pendla fram & tillbaka
you name it .. one word; " SEGT"
En sak blir ju iaf roligt att börja sy&designa kläder igen, men övrigt så blir de segt.
men iofs så har jag aldrig mer matte igen så ska väl inte klaga så mkt ;D ?
Har Dans & Psykologi ist =) suhu ^^ it shall be funniefunnie !!



Hoppas då att man får köra lite sköna moves on the dancefloor ;D ^^
TAKE CARE OUT THERE and tomorrow i leave Eskilstuna for a while,
And Uppsala here i Come ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0