HAHA btw ;

Måste bara tillägga, att Rebecca var sjukt rolig på stan det var nämligen en alkis som promenerade
bakom mig Caitlin & Beccs ;

Alkis; Oh, vilken fin stjärt!
Rebecca; Urs, vad säger du ;O
Alkis ; mumlar ngt
Rebecca; Jag är faktiskt bara 15 år, bara för du är alkis
betyder det inte att du får säga precis vad du vill.
Så tyst på dig!

Alkis; erm, tyst på dig!
Rebecca; Härmar alkisen " tyst på dig " med en cp, min !


HAHA :D Caitlin diggade de skarpt så var tvungen att
tillägga det i bloggen, o btw så e rebecca sjukt rolig hon
säger vad hon känner för emellanåt!

PUSS & HAVE A NICE EVENING !

Kommentarer
Postat av: nicole&michelle

svara på våran fråga :D

2008-08-20 @ 19:59:38
URL: http://hiphopstreet.blogg.se/
Postat av: Caitlin

Hahahhahaha bästa bästa beccs asså=P Rapp ikäften e hon, samma med ankorna som stalkade henne, mig o Evvy när vi skulle hem till Nyfors ifrån Bamboo hahahhahahahaa=P

2008-08-20 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0