Kväll ;

Helluw,

vilken kväll asså ;O sprängande huvudvärk!!
Fattar inte ;O tror det e pga omväxling på dyng osv!
att jag vänt tillbaka dygnen & går upp mitt i natten, som i morse
kvart över 5 liksom gosh!

Caitlin drog hemmåt nyss, hon kom hit tidigare på dagen/kvällen vi lagade mat.
Sen kom mamma hem joinade oss lagade lassange så vi åt igen några timmar efter de ;O
& sedan checkade vi på Cold Case me mami, & umgicks åt middag osv haha :D ^^
rensade Cola/Pepsi, as usual visst caitlin ;) ?
ingen annan Cola "kola" & det e väl vettigt!! hah, skulle vara lite komisk här va ;D

Soft imorrn, blir det 11.52 trainet emot v.ås börjar 13.00 & slutar 14.00 så chill dag imorrn ;)
Men tro inte att jag har sådan lyx varje torsdag för NONO! så e de inte undantag nu första veckan
bara sen e det på allvar, belive me!
Skolfoto next week, på tisdag redan ;O hoppas min klass tar modet & att vi kör lite ploj aktigt! ;)
För orka vara seriös, då skippar jag hellre att vara me vettni !!

Äsh, ska sussa snart e så förbannat tött , take care sov gott
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0