Lördags kvällen ;

Tillbringade jag hemma hos Caitlin, rensade deras
matbord när de skulle ätas mat ;D hah ^^ nejdå !!
& hon säger att hennes farsgubbe e dålig på att laga mat?
De var ju ffs, gott ! ;)

Emma kom också över & joinade oss, mkt trevligt
mkt snack about guys blev det & lite kikandes på tv..
På hem vägen gick jag & emma via stan,
där en kille ropade " ey tjejer vad görs ? "
ngt i den stilen.
Medans emma talade i telefonen
sade
Jag
; Inte så mkt e påväg hem...
Killen; Häng med på efter fest?
Jag; Nej vi festar inte idag...
Killen; Men häng med ändå ?
Jag; Njae?...
Killen; annars kan vi ju bara chilla?...

sade till emma;
Han ville ha med oss på efterfest?
Emma; vi hänger på ;D ?
Vi går fram emot killen & de visar sig vara en
gammal kompis
Tim , till mig ;D slog lite på han snackade lite. sen så gick vi hemmåt
åt olika håll !

Skön kväll behövs lite chill emellanåt inte bara party
bara för det e helg. inte festat en ända dag denna helg.
drack bara lite i torsdags i sthlm / gamlastaden
men inte så märkvärdigt mkt så jag inte kunde stå på benen.
Men nästa helg ska de festas jag e fan sugen de ska jag
erkänna "alkis varning?"

Ville bara köra en natt uppdatering & btw
min data börjar rasa ihop massa virus skit jag blir galen ;O
where is my brother when i need him ?

CIAO :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0