Måndag ;

Helluw ;) ,

Vaknade vid klockan 13.00 idag fastän jag ställt klockan på 11, dåligt utav mig jag e en riktig latmask!
& jag som skulle träffa Caitlin efter 1 snåret, för att rulla emot stan & Spicy Hot.
Men gick upp drack kaffe fixade till mig & drog, emot Rinmann ändå.
 Till OP våningen & mötte Caitlin som satt
där lugnt o fint & väntade på "sega" mig! :)

Så gick vi emot stan, jag tog ut mina pengar på min Check,som jag fick tillbaka på skatt
från förra årets arbetande. inte helt fel med att få tillbaka lite cash ;D
Käkade på spicy hot, köpte hårfärg "mahognybrun" okej men de blev mörkare än så ;O
så har typ svart hår igen, my bad får skylla mig själv, men jag skiter faktiskt i de! ;D tralal !
Sedan köpte jag också en schysst oversized t-shirt med frihets gudinnan på, & de står Liberty i sne text över t-shirten.
Riktigt schysst o ha till leggings i think ;) Daniela har gett mig inspiration, när hon har sina oversize t-shirts ! (A) SCHNÖGGT :D

Får heller inte glömma att jag köpte en rosa ( not my color ) klänning på REA 29:-
Hela kronor på Gina Tricot, dyrt va ;D ?
Världens kap alltså :)
Sedan promenerade vi hemmåt mig, köpte lite cancer pinnar på vägen.
& sedan har vi bara flummat jag & Caitlin as usual!
Färgade också håret som sagt ;O som vanligt!

Gick också o handlade på ICA , lite food to my homeplace, & choklad cola, popcorn osv ;D
Lyssnade på gamla godingar jag & caitlin "anton,hemen,benya" hah !
& bara flummade som jag sa innan..

David gled också förbi med sin compadre Victor, köpte tatuerings presentkort utav han 400:-
& jag o caitlin följde med i bilen & dem visade vart tatuerings studion ligger så på onsdag
KL; 9:00 börjar jag att gadda mig ;D gah ^^


Det blir denna i Nacken;

Tycker den blir bra ;D alltså lite större än sådär blir den ju också givetvis ! ;D
Haft en mycket fin dag kanske blir att träffa Rebecca om ett tag det visar sig
Vi 2 har ju inte som alla andra börjat skolan än, Tisdag nästa vecka då börjar vi :(
LORD HAVE MERCY , hur ska man orka börja de igen!

Ha en trevlig kväll gott folk :* PUSS !
and keep it real. for sure..

Kommentarer
Postat av: sandra

mja, asså gentleman är endå inte en av mina favoriter så de lungt :)

haha!

2008-08-19 @ 11:19:49
URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0