Monday ;

HALLUW!!

Måste bara säg att natten var KAOS, vill inte säga för mycket så detta ord räcker!
Min data e väl inte som den ska, heller eller HÖGTALARNA som make my world goes on..
:( FUCKED UP! Vill ju kunna lyssna på musik,
det e ju det som gör min data liksom. men icke ! ;O
Måste reda ut felet om det ens går pga av smällarna de fick ta ?

Nog, om det varit me Caitlin idag vi gick till Nasty art där man fick ett bemötande av brorsan
en puss på kinden & typ HALLAW :) han skulle fylla sina armar med , flera tatueringar..
Caitlin hade bara en lång håltimme så hon var där ingen längre tid medans jag satt
där ett ex antal timmar, ända till 17.30 ungefär för att sitta o snacka bullar (bullshit) me brorsan,
o se när han tar smärtan galant ;D hah ^^

Sedan skjutsade han hem mig, och jag sprang fort upp & bytte lite clothes, drog mig emot rinmann
mötte Caitlin again, drog hem till henne käkade värsta gourmet grejen ;D
& satt i flera timmar där lyssnade på musik, tittade på Outsiders snackade "BULLAR" med den kvinnan
också alltså om allt and nothing, you know..
Bombade Greken på sms, osådär var enbart skadad både jag & caitlin typ överskotts energi.
och jag satt o beklagade mig över att jag börjar skolan imorrn, stackar caitlin som redan gått 1vecka & 1dag
hon typ JAJAJAJAJA !! :D HAHA ^^
Sedan promenerade jag nyss hem & nu sitter jag här framför min man "datan" as usual & bloggar lite med
brist på annat..

Ska nog hoppa in i duschen snart, & börja tänka SÄNGEN för måste upp early imorrn
7.52 tåget åker vi med imorrn till Västerås & Carlforsska here we come again .. :( gosh !!

Äsh, nu ska jag inte snacka massa skit men skola igen för min del så, ja hädan efter blir de nog
mkt skol snack i min blogg & inte lika mkt nöje må jag tro?

TAKE CARE BABES OUT THERE ;)
& KISSES TO THE SPECIAL ONE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0