Nu kommer det här jobbiga ;

Tankarna om att skolan börjar snart, frågorna jag får om
 "varför var du inte på pharrell williams?"
Jag har också blivit sjuk & allt känns så illa mådde sjukt dåligt hela natten
kunde varken se på den old movien 187 eller sova, bara knapra i mig
massa tabletter som ska hjälpa men yeah right? bara skit.. 
Sedan e allt skit pga att ...
mina pengar finns i ett annat Land på ett konto och inte i Sverige
jag kan liksom inte som vem som helst bara gå och ta ut dem. ;O
Jag måste åka till ett annat Land för att få ut dem ! :(
i really hate it right now!

+ att jag vill så mkt nu i veckan, vill på Gentleman på Torsdag på Gröna Lund,
Sedan på Lördagen vill jag på det där The Voice the last day på Ung08..
Jag hatar att säga det men jag e skapligt pank ;O right now after all!
Men har också gjort mkt roligt på senaste tiden slösade ett ex antal tusen lappar
under Uppsala Reagge Festivalen så ska väl inte klaga egentligen!
Men själva grejen att jag mår dåligt (SJUK+att skolan börjar om 14 dagar ;O)
Gör inte saken bättre alls,därför vill jag hinna med allt nu innan allt ska börja igen!
Ni kanske förstår mig?
Sedan detta om Pharrell my man Williams att jag inte gick på honom På Way Out West
är inget jag lider så skarpt mycket utav eftersom att jag hade det riktigt roligt under URF..
Men när folket påminner mig blir jag illa till mods & tänker att min dröm kunde ha gått i uppfyllelse
"Jag kunde fått se min livs stora kärlek inom musik&klädes världen" men inte det inte..

Menmen ;D livet går vidare & det sägs att det kommer bli en mkt mkt stor konsert i London ?
Har jag för mig där T.ex Pharrell Williams, Rihanna & Kanye West  kommer att spela ;D dit kan man ju alltid åka
eller ? ;D yesyes..
har inte ork att skriva mer nu ! Har nog feber & shit. ska knapra i mig ett ex antal tabletter nu och se om ngt
sker , ;D inom förbättrings vägen!

PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0