Omg , we living the dream ;

Hallå, Tjenare, Tja, Hej, Yo, Hallaw
Ja helt enkelt vilken hälsning du nu än föredrar ; 
Gott folk säger bara att jag har verkligen så mycket att berätta nu e ni berädda ?

Gårdagen började me att jag Daniela & Caitlin åkte emot Estocholmo 14:05 tåget eftersom vi skulle
The Voice' 08 .
Väl i tåget var det en over hypad, full kille i cirka 17 års åldern som var me sina vänner
han var jobbigare än mig & caitlin , tillsammans ;O han var så jobbig, men ändå rolig
"smuffs" som han kallade sig..
Tåg resan var chill, Caitlin knäppte en Cider redan på trainet.
Väl i Sthlm haffade vi närmaste Mc Donalds där vi käkade foodination, testate chicken sweet ñ sour, faktiskt nice ;D
lite spicy faktiskt! =)

After food and all, så gick vi emot kungsträdgåren där allt skulle vara på kvällen
satte oss på en stenskulptur & började hinka ;D
okey, lite A-Lagar style , men say what vem bryr sig ?
jag e inte den, som bryr mig direkt förän ens alkohol blir haffad av snuten
som den dock ej blev ;D vi e smidiga ^^ hade i andra flaskor like old times.

Vi träffade Greken, som vi hängde lite med & gled omkring me i sthlm i ngn timme där i trakterna,
klockan tickade & allt började.
19.00 var klockan då.
Vi sprang omkring bland folkvimmlet & fulade oss , trängdes & hade oss you name it...
som man gör under festivaler,konserter osv ;D man måste ju vara smidig me saker & ting
om man ska få se ngt i överhuvudtaget. RIGHT?

Sedan fick vi för oss att bära av emot ÖLTÄLTET de öl tältet som , tydligen bara fanns i våra flickors drömmar,
det var ju förfan UNG08, inte OLD08 :P & de säger sig själv, ingen alkohol & no drugs !
& mitt uppe i allt var det bara jag & Daniela, Caitlin was gone ;O
& verkligen helt borta denna gång!

Jag & Daniela såg iaf alla vi ville se Ironik,"snyggingen", Colby o Donis,
Brick ñ Lace som var kungliga on stage ;D & sist men inte minst
Flo-Rida Daniela's man ;D HALLAW , han har snygg kropp ;O *dreglar*
fastän vi inte såg så bra eftersom vi stod i mitten, så har jag filmer&bilder ;D
från allt!

Efter, allt sångparty. så begav vi oss ut från det chock fulla OMRÅDET för att hitta Kakie
men vi letade överallt & checkade på varenda människa ingen Caitlin :(
Vart var hon tänkte vi?
Hittat några människor som hon snurrar me eller kanske, dragit hem?
Vi drog oss emot tåg stationen för tänkte att hon kanske gått dit eftersom the last train skulle gå 23.20
Men ingen Caitlin där.
Vi satt ute o muttra o sura på varann jag o Daniela jag sade ;
LÄMNAR INTE STHLM UTAN CAITLIN NEVER + ATT JAG SKA STANNA FUCK ETOWN!

efter ett ex antal cigg , o surheter eftersom man fick 100 sms helt sent pga de inte gick o skicka.
så tittar daniela in i TC och Voila' CAITLIN !!!!!
Då var allt räddat, vi drog iaf emot Kista me Greken o hans vän som plockade upp oss drack, lite grann där
& sedan begav vi oss emot slussen med blåa linjen för att möta Jonathani där vi skulle sova under natten, där mötte vi honom & tog en annan linje emot Hägersten

där vi umgicks me han o hans kusin som hade jätte vackert namn + en som hette sebastian som kom
härjade natten lång tills 9 på morgonen, då slockande nog alla efter en lång dag/kväll/natt
av både glädje & tårar.
vaknade upp igen vid 11 tiden, och då började vi tänka på att dra oss emot Eskilstuna.

Tog Tunnelbanan emot The train station käkade sket i tåget som skulle gå efter 20 min, stannade lång time
on Mc Donalds & tog 14.50 tåget hem.
Som luffare satt vi o väntate på bättre tider men tog en massa bilder o levde fan gjorde vi ;D
& btw så drack vi typ BARRSKOG & KRÄFTSTJÄRT i Hägersten, alltså Gin & ngt äckligt sprit hah !
HALLELULJA OR NOT :P

Men vi slaggade iaf , lite på tåget våran energi var inte längre
På topp men vi hade iaf varandra jag, Daniela & Caitlin<3

Skönt att vara hemma nu, men hade de grymt nice igår after all mkt hände må jag säga er ;)
+ att jag e överglad, a friend to me ville inte ha sin tatuerings tid så Klockan 9 på morgonen
på onsdag ska jag GADDA MIG ;O LORD IAM SCARED ! Önska mig Lycka Till (A) ^^
+ ville också säga att jag lider me er som börjar skolan igen imorrn :'(
Jag har 1 vecka & 2 dagar kvar nu typ ;D
TREVLIG SÖNDAG :*



Roligt som fan tack tjejer
för en lyckad dag,kväll & natt & morgon ;D hah ^^ ♥

& sthlm jag återkommer under onsdagen ;)
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Finns bara en sak att säga om denna dag, omgggggggggggggggggggggggggg hahahhhahaha=P

2008-08-17 @ 19:40:11
Postat av: Lärarinnan

Du glömde berätta hur ni ringde mig och höll på att ge mig en hjärtattack över att Caitlin var borta!!! Men tack för att ni inte åkte tåget utan väntade!

2008-08-18 @ 06:22:23
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0