Onsdag ;

Shulu,

Vaknade upp early morning, för att Caitlin skulle emot school ;P
Tog en macka , & Rostade också en till henne ^^ hah :D
Hon var ej så hypad in för school, :P
Men hon kom ändå i tid!
Hon ville nog hellre ta en ÖLJava som gårdagen, då vi var med
Greken & hans vän från Sthlm de tog en runda hit, fattade inte riktigt varför?
Men mycket trevligt :D ^^
Sedan imorrn efter jag tatuerat mig drar jag till han i Kista också :) muchmuch nice !!
Btw, så showade jag dem rothovsparken igår , hah & vi våldgästade Caitlins hem i
Sundbyholm "the hood" de hade nog rätt trevligt här iaf i hope (A) :)

Var nyss på stan me Beccs, vi shoppade lite små saker köpte endel produkter till min hud
börjar få FETT ME MKT FINNAR ;O katastrof ! i hate it.. har jag två på ena kinden
så kommer de på andra kinden också. lika många ;O urs !
Så nu ska min hud bli fin again. i hope (A)
Köpte också nagellack o hårspray & helosansalva :D till tatueringen ^^
Vi mötte också upp Caitlin som varit in school hon kom där me sina schyssta shutter shades!
Med ett glatt humör :D

Också skickat ett program likt photoshop till rebecca , så hon kan sitta o fixa&trixa med pics ! :)
UNGEN ASSÅ !
Nu ska jag & Caitlin laga lite mat hade vi tänkt, sedan ska jag börja tänka på att dra mig emot Rebecca
slagga där ikväll,pga vi ska upp cirka vid 8 , för jag ska gå & gaddas ;D o hon ska vara med
som ett MORALISKT STÖD ;)
*hålla hand* osv ;D hah nerå ! men sitta & kika när jag plågas helt enkelt !

TAKE CARE PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahaha, vadå glatt humör?=/ haha ja kommer aldrig glad ifrån skolan + ja va svettig o äcklig haha;-P Och du glömde d bääääääääääääääääääästa hahahaha, Rebeccas BF moment mot alkisarna i stan ahaha=P Hade grymt trevligt både igår o idag du=P Roliga bilder på din snygga ungdoms rebell papps hahahahaha=P

2008-08-20 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0