Party fylld helg ;

Festade loss i Eskilstuna under fredagen
jag & Caitlin vistades på krogen " Bishops arms" ;D ^^
& vi drack en sjuttis koskenkorva vodka,
innan vi drog ut at my place!
Kvällen blev vild,me efterfest at caitlins jobbar kompis place
 men vi kom välbehållna hem efter den runt 5-6 dagen efter hah ^^.

Lördag morgon vaknade vi vid 10 tiden knappt någon sömn &
vi drog oss emot tågstationen, & checkade hur tågen gick
gick emot mc donalds käkade lite frukost, & sedan tog vi
12.05 tåget emot stockholm där vi vistades på FootLocker &
Adidas store , and kungshallen as usual o käkade mat
denna gång fick de bli Libanesiskt helt ok.

Träffade Greken vi tog en fika me han o flummade mest
helt fucking bakis var man ju nästan full.
Hade otur mina solbrillor gick sönder & mitt ena älsklings örhänge
Otursdag AB, belive me!

Drog hemmåt me 18.50 tåget typ,
sen drog vi hem til mig käkade o sedan emot Rebecca,
hade inte tänkt dricka men ist blev de lite too much utav de goda
jag blev DRUNK som en jävel , & snurrade omkring på krogar
me Caitlin min morbror med flera.
GOSH säger jag bara en feting karatefylla igår!

Sovit hela dagen , tryckte en pizza också ;O tidigare
nyttigt dagen efterkäk + att jag o mamma har ätit ihjäl oss
me massa godsaker under kvällen & vi kikade på en prinsessas dagbok 2 på tv också :)

Har virus så irriterad får hjälp imorrn av bror min
TAKE CARE PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0