school times again ;

Booooring,
att skolan har börjat igen ursäkta mitt ord val nu men de " knullar sönder mitt huvud rejält "
Igår , när de var första dagen var vi där längre än vi ens skulle till & med & vad gjorde vi ?
slogs typ tillsammans med andra Mode&Design klassen & körde typ "lekar" för att lära
känna varann mer hur normalt e det från en skala ? ;O
helt jävla hjärndött!!

& idag , var de chill "design" lektion på morgonen men 8-12.10 typ ;O ?
Men de var ju nice vi designa t-shirts & hoodies i grupper eller ensama
& någons av allas i klassens gjorda kläder ska bli valda till Carlforsskas plagg,
;) lite grymt det iaf ? höhö (6) ^^
Så då kommer ju något shit i skolan crousa omkring me skiten ;D hah !
Men fan 8 på morgonen, ;O? tur att vi bytt till 10 onsdagar, o att schemat ändras lite nu iaf..
Fan hur ska man annars stå ut ?

Har gått två dagar i skolan känner mig ändå helt fucking OFF,
död, sur, vill vara för mig själv osådär
you name it.. hur de kan bli emellanåt?
Måste helt enkelt bli en vana again, allt ska ju inte vara en dans på rosor
fastän om man ändå vill det you know ;D
som sagt " la bella vita " tänk positivt ;)

Men orkar inte fördriva din tid mer just nu , så
 CIAO ;D


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Förstår dig preciiiiiiis, fuck skolan asså, buhuuuuuuuuuuuuuuuuu d fuckar verkligen min hjärna hårt=(

2008-08-27 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0