shululu ;

Vaknade vid 1 tiden idag me ;D det har blivit som en vana att gå upp då!

Måste vänja mig från o med morgondagen eller så, börjar ju skolan next week.
& Imorrn har jag tatuerings tid kl9.00 så måste väl upp en sådär 8 då ;O gudars kommer somna
under gaddningen , eller kanske inte ;O ? HAH :D

Senare ska jag träffa Sany, som ska ge mig "min tatuering" på papper som han skrivit ut :)
Men snart ska jag börja promenera emot ett solarium här i närheten få lite färg, som inte lär bli ngn färg.
men innan jag ska tatueras :D iam white sugar baby! kanske stryker över SUGAR
men you name it..

Längtar som fan tills imorrn alltså :D
Ska också dra till Sthlm senare på dagen imorrn om det blir som jag & Greken planerat!
Rebecca ska vara snäll & följa med mig medans jag tatueras :) iiih ^^
Ska sova hos henne ikväll, se film eller enbart busa massa me hennes cutie kissemiss :)
& kanske hund valpen , om hon e hemma :D

Äsh, ska börja tänka på att gå emot solfuxen snart,
take care out there ! <3
PUSSSSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0