Söndag ;

Helluwhelluw,

Vaknade sent as usual idag, eller rätt så sent vid kvart över ett tiden.
Jag måste vända tillbaka dygnen igen pga, att skolan börjar
på tisdag illa nog!! :(
Jag som ÄLSKAR SOMMAR LOV, varför inte lite till (A) ?

Följer nog med brorsan imorrn när han ska fylla ut sina tatueringar
på sina under armar :P måste kika vad fanskapet nu ska hitta på! :D haha ^^
Jag skulle lätt kunna göra flera tatueringar, men inte just nu!
Det gör ju inte alls ont så ;O förstår dem som gör hela kroppen
"beroende framkallande" vill jag kalla det!
Nu ska jag emot Tv;n & lata mig i soffan for a while bjussar på en bild ;



dagens ord ; livet har sina bra och dåliga dagar
PUSSPUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0