spöregn / skitväder ;

helluw (:

en helt busig dag med caitlin, började med att hon & hennes mor plockade upp mig.
då drog vi iväg & köpte lite stuffs, inför URF ;D huhu !
Sedan for vi till hennes jobb vill säga "etunas stolthet"
Checkade in djur haffade gratis taco buffe ;D & åkte karuseller, joinade hennes arbetskamrater osv.
You name it ! Helt fun tyckte jag det var iaf :)
Men vädret blev sämst emot 18.00 taget då vi for hemmåt åt mig,
de började verkligen ÖS REGNA, tur hade vi att jag bor nära (A) "ängla min" ^^
5 min ifrån mabye? ja soft iaf^^ kom hem bytte kläder direkt , eftersom vi var dyngsura av water from the outside!

vi har varit här hemma, sedan dess hon drog nyss. för vem vill ut i regnet liksom?
vi checkade the last years tält , vi hade på UppsalaReaggeFestivalen då :) verkar helt okej , fattades lite mark pinnar iofs men det har jag extra från ett två manna tält som tur e :) ^^
Sedan har jag muppat mig me "lite outfits" on the head ! ;D mössor/sjalar , ya du förstår nog!
Man e skapligt taggad inför URF må jag säga er gott folk, och ni som aldrig varit där ÅK DIT !! ;D
Greken/sthlm kommer hur mkt bättre kan inte de bli ? :D , + man kanske får träffa Emilio for a while väl i Uppsala ? :D
Nice , som fan iaf ! (:
Men nu e grejen den Vädret ? :( really bad, rainrainrain?
De får fan ta att bli bättre ist för att regna sönder i think, hoppas de spöregnar hela tiden nu så de kan börja klana upp emot onsdagen då vi åker (A) För vem vill tälta i spöregn egentligen?
men som sagt som Caitlin säger de " Raincap / gummistölvar / pressänning " så ordnar det sig ?
" KLÄDER EFTER VÄDER " så att säga..

Hoppas det blir finito iaf , :) man måste få upp humöret trots booring rain!
Man lever bara en gång , & Festivalen e ju fan de bästa ;D

Btw,bilder sedan denna parken zoo day coming up next..
CIAO DOLCE'S ♥

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Nä det heter Kläder efter Väder my dear...annars skulle det ju innebära att vädret ändrade sig efter vilka outfits ni väljer....och nog för jag vet att tonåringar är ego men riktigt så ego kan ni väl inte va så ni tror vädergudarna rättar sig efter er??



;)

2008-08-05 @ 10:33:47
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0