STHLM ;

Stockholm igen imorrn då ;)
SOM SAGT STOR KÄRLEK FÖR STORSTADE'N <3

en bild sen helgen innan vi tappade bort Caitlin, hon me ropechain halsbandet
Under The Voice' 08 ;D hahahahah
denna bjuder jag på eftersom jag älskar bilden ;



Caitlin drog sig hemmåt mot Sundbyholm nyss, & jag ska börja tänka på att dra mig
hem emot Rebecca snart, men vi bor ju så nära så nära så har ju inte bråttom behöver
heller inte tänka på att ta någon buss eller dylikt!
Ska fixa min hud lite grann den som gått o blivit ett "helvete"
FINNIG AB ! dem ska bort som sagt ! *woff*
Längtar tills imorrn som ni redan säkert vet så blir det en
tatuering i Nacken imorrn, " La Bella Vita " med en ros över texten!
Finns längre ner på ett annat inlägg hur den kommer se ut ;D
lägger ut bild då den e klar someday !
Så önska mig good luck nu så ska de nog gå bra :*

PUSSPUSS Ha en fortsatt trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Kommer bli så snyggt så gumman belive me=P

2008-08-20 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0