Uppsala Reagge Festivalen 2008 ;

Heyhopp gott folk :)

vill bara börja med att säga att jag e grymt hes har ingen röst kvar after all under URF ! ;D
Men måste bara säga HALLELULJA vilken jävla grym Festival, förra året var också bra och bättre på vissa sätt, men detta år var bättre på vissa andra sätt och vis ;D
Lärde Känna typ en helvetes het kille från sthlm , "JONATHANI"
Min rumpa var också mkt omtalad på campet och blev också kallad "apkvinnan" pga min bathing ape hoodie ;D
Alla man såg var riktigt grymma..

T.ex Alborosie, Morgan Heritage , Sean-a-paul, Beenie Man, Burning Spears, Luciano, Junior Reid, , Queen Ifrica med fler ;D HALLAW^^ man fick se många iaf , men jag missade fan Groundiation & Chezidek såg jag bara precis då han sluta, men men life goes on såg dem allra grymmaste iaf ;D

Lärde också känna grymt mkt folk inte bara Jonathani (A) ^^, eftersom jag snurrade omkring ganska ensam utav oss etunabor alla dagarna mitt i nätterna , o haffade nytt folk att lära känna ;D
folk från,gbg,finland,tyskland,italien,varberg,malmö,sthlm,västerås,katrineholm, & givetvis från Uppsala & mkt mkt mer :D NICE DET ;D

Jag saknar URF otroligt mkt just nu folket stämningen allt :( tråkigt att ngt sådant roligt måste ta slut!
Men innan vi drog hem igår vinade jag o var lycklig som en pony häst :D
& byggde/rev ner tältet med vinet i hand! ;)

Damir kom tillslut, då vi hade tappat hoppet om att han skulle hämta mig caitlin & pauline som var fast i uppsala
men till slut kom han, då for vi emot en mc donalds där i uppsala , där blev jag också utskrattad :(
 pga min GRYMT HESA SNYGGA SEXIGA , FULA röst :P haha ^^
Jag körde med att ; jag ska ha en milkshake, ... host ... och sen en big mac o co ... ursäkta mig *host* och sån där cheese grej ? ... *host* Cheddar dip.. hoshost ^^ ja fyfan asså :P HAHA ! mkt skratt både för dem i kassan och dem i kön ;P

Lite bilder från URF ;


Har mycket mycket mycket mer bilder som jag lagt ut på bilddagboken.se där jag heter "pharellswife" checka in mina pics där om du vill ha ngt roligt att se på ;D
Orkar inte lägga in för mkt här & säger bara att varje URF , jag e på blir ett minne för livet,
Åk dit nästa år om du aldrig varit där för du har verkligen missat ngt stort då vill jag säga dig !

Btw, så haffade the cops Sean-a-Paul :(
& mkt mkt ungdomar, men de e så de blir ! ;D

BLESS and PEACE ,
JAH MAN ;D ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0