Virus on my computer :( ;

Halluw,

sitter in school
hade kanske 30 min's snack de ända onödigt att dra hit?
Men vad gör man inte för att få närvaro? ;D tjingtjing ^^
Snart ska vi hemmåt emot Eskilstuna igen,
där ska jag fixa & dona med things and my self to,
för drar emot stockholm later today!
Emot kvällen i think .

Blir där ikväll & Lördagen,
party tonight ;D with kakie-flavour & de visar sig me vilka mer ^^
dra ett tågluff emot estocholmo iaf ;P
Imorrn ska kakie shoppa loss, sina "dressar"
dem e snygga go for footlocker ;)
& adidasstore ! :D

Har också virus, på min data hemma så
kommer inte vara social via msn & bloggen for a while bara
då jag har tillgång till data på annat håll så ni vet de!
Ring mig om ni har något viktigt på hjärtat!

PUSS PUSS
trevlig helg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0