^-^ skönaste tomtenissarna ^-^

Jag & Amanda var båda två uttråkade igår, vi bestämde oss för att köra på en meeting.
Vi drog oss emot staden runt 21-21.30 tiden för att checka om någon krog var öppen, för att ta en öl/drink dylikt, & snacka lite girltalk såhär dagen innan jul.
Men allt var nästan closed eller folktomt vill säga.

Tillslut blev det Time Out ( etunaborna vet ) för de var mest med folk där, i baren stod det
" DAGENS "
3cl shot + stor stark 71:- , jag körde på en sådan! ÖL + jäger shot haha :D urs !
Sedan blev det mer & mer och mer och mer.. vi satt där till Late, en timme innan stägning drog vi oss hemmåt.
Mycket trevligt, + att man träffade lite peoples man känner, Time out blev från att vara nästan folktomt till fullthus ! :)

Sedan sussade jag at amadeus place vaknade i morse utav att amanda joddlade ; NETTEH, GOD JUL TITTA UT, DET SNÖAR :D Så söt haha ^^ , men jag hatar julen så tänkte mer OHOOO LET ME SLEEEP.
Men sedan blev de kaffe & spooky frukt amanda hade. Sedan gick jag halkandes hem i snön med high heels.
Måste ha sett mycket mycket roligt ut, då jag höll på att ramla emellanåt ! :)



Men till er JUL ÄLSKARE " GOD JUL " & ni andra Christmas-haters love for you ;)
MASSA PUSSAR ♥


Kommentarer
Postat av: cissi

hahahahahaha fan va gullig, netteh vakna.. GOOD JUUUL. hahahaha

2008-12-25 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0