Alkohol vs. Chips



yes, nu när jag & Beccs gått & blivit nykterister for a while, så har chipsen tagit över för mig.
why ? Jo lyssna här; Eftersom jag & Beccs bara köper chips hela tiden. När vi ska se någonting på tv, när vi ska ha det chill på helgen ja hela hela tiden vill säga så blir det att jag verkligen moffination chips.
 & sen hade mamita, guests nu igår så det finns ett ex antal chipspåsar i mitt kök.
så jag verkar just för tillfället leva på chips & dipp! Det är mer än förjävligt i hate it !

JÄVLA FETTO CHIPS !
I fredags natt när jag kom hem tog jag fram chipsskålen & dipp o moffade i min ensamhet.
Detsamma hände igår natt när jag kom hem chipsen fick bli ens bästa vän.
Chipsen svikar aldrig än, haha ;D värsta fetto-motto!

Jag hatar att jag inte kan motstå? Men nu e jag faktiskt ganska trött på det + att man lukat skit i munnen utav alla chips så tugummi-ab 24/7 om ens det hjälper e en annan fiveeiissh !

Men det spelar egentligen ingen roll att jag ätit sönder på chips i veckan & nu i helgen, för vet ni vad ?
Det är ännu mera kalorier i just alla olika sorters alkoholdrycker , så jag ska inte klaga på att jag e fet, vad e då alla där ute som trycker i sig flera liter mängders alkohol ?

Alkoholist vs Moff , = att jag är ett MOFF !

Kommentarer
Postat av: Anonym

asg hahaha. jag veet ahaha.

har hört d i hela mitt liv.

jaao. ahha dom ska alltid jiddra;)

2008-12-07 @ 22:57:39
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: The blogger ;

HAHA :D jadu ^^

2008-12-07 @ 23:20:32
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0