anti christmas



Jag förstår mig inte riktigt på dem som älskar julen, vad är det som är bra med den egentligen?

Man blir fet utav all mat, man blir pank utav att ha köpt en massa julklappar till halva världen, man känner sig som en tiggarunge när folk frågar "vad önskar du dig i juklapp"? & man kanske råkar få ut sig att man önskar sig en systemkamera för 5-10 lax.
Det är kallt. Emellanåt är det snö som jag verkligen inte diggar, och när snön håller på att gå bort e de värst då det fryser på igen got damn :O Tomtar är läskiga inte söta.
Nej, helt enkelt jag HATAR JUL är verkligen en ANTI CHRISTMAS-GIRL. Varför fira jul & ge folk gåvor för nada?
Okej, när man är barn då förstod jag varför man tyckte om julen det var ju mycket bättre då men nu förstår jag mig inte på dem som firar jul som e i min ålder, why?

När jag får barn, så lär man väl säkert fira jul men inget jag kommer hurra för direkt. NEVER!
Jag ser helt enkelt ingenting bra i Julafton. De ända som kan vara chill e väl det som e på tv, men vadå uttjatat?
Varje jävla år , samma jävla tvskit som visas! Kalle Anka & Co.

Nej, twi & fyhelvete för julen. & ni som känner mig SNÄLLA sluta snacka om julklappar det får mig att få psykbryt orkar inte ens tänka tankar på någonting angående jul just nu, trots det bara är 6 dagar kvar. JAG FIRAR INTE JUL THAT'S IT !
Jag vill bara ut ur landet nu så Kakie-flava nu e det fan dags igen ! ;D

PUSS PÅ ALLA ANTI CHRISTMAS MÄNNISKOR HAHA :D


Kommentarer
Postat av: David

det ligger nånting i det du skriver...julafton är så jävla materialbetonat så det skriker om det..nuförtiden tänker folk på pengar, kläder, presentkort osv. när det kommer till jul... men den egentliga meningen med julafton tycks alla ha glömt bort. man skulle ju liksom kunna sitta hela familjen vilken dag som helst egentligen å titta på kalle anka, fika å ge varandra presenter... bra inlägg där ;)

2008-12-18 @ 23:19:29
Postat av: the blogger ;

Jo, men julen är som sagt sjukt överskattad vi firar inte jul för det vi egentligen ska fira det för.

Utan vi firar det för att träffa släktingar.

Som du säger varför kan man inte sitta med familjen vilken dag som helst egentligen ?



TACK SKA DU HA DAVID , kul att du läser ;)

2008-12-19 @ 00:27:49
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

& för alla julklappar vill säga.

materialbetonat som du säger bra ordval!

2008-12-19 @ 00:28:48
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0