Blondin Bellas Tv - Dagbok

Den svenska kända bloggaren Isabella Löwengrip, som det ryktas mycket om Sverige över.
Har nu gått och skaffat sig en egen dokumentär om sig själv. ( TV - DAGBOK ) som går på kanal TV400
Bara under onsdagar antar jag 20.50 ungefär?
Nu var det såhär att jag & Cailtin egentligen skulle titta på det igår, men det blev som sagt Krogrunda istället för att sitta hemma och titta på Blondinen själv.
& tur det tycker jag då jag nu fick se ett klipp ifrån hennes tv program.

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.772960

Jag skrattade ju inte lite åt just Blondinbella nu när jag fick se det här, e hon inte lite mycket patetisk?
Liksom " tänk så har någon äcklig gubbe tagit i dem här hantlarna bara några sekunder innan mig , urs vad äckligt "
Men, snälla någon ? Skaffa dig ett eget gym hemma om allmänna gym är så jävla VIDRIGA!
Hon har ju ändå cash till det via sin blogg, så varför inte skaffa ett hemma gym jag förstår mig inte på henne, om hon nu ska vara så fin i kanten så, varför allmänt gym? :O ohoo.
Annars gör hon ju ett jävla bra jobb med sin blogg osv, vem skulle tacka nej till att tjäna hennes pesetãs över en blogg liksom?

Men Check this out & få dig ett gott skratt åt detta klipp ;D
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0