CHRISTMAS CANDY DAY

Helluw, där ute. Följde med Kakie-Flava & hennes mor till Kakie's moster & hennes kille idag, eftersom de skulle julbaka (julgodis) nu innan jul såhär. Så vi har checkat på TV the whole day typ Jag & kakie, då de inte ville ha hjälp utav oss två ungdomar med julgodiset, fastän jag e ganska händig men ändå  ;D hah^^
Så vi har chillat till max, tittade på någon 80-tals film tidigare som var sjukt nice ;)
Med han hunken från Grey's anatomy när han var ett ex antal år yngre.
Vi checkade också på en nyare Beck film, som hade ett helt skruvat slut det tycktes inte om, annars var den helt okej. Sen drack vi sönder oss på dricka från sån där back ni vet ;D "läskback" väldigt mysigt att chilla, kändes som söndag idag asså.
Får inte glömma att vi käkade goodiefood, där också ;D aldrig helt fel ^^
 
 

Får inte heller glömma att säga, att de hade maxxxxxat med julpynt över hela huset och gården :O
Jag typ dog när jag såg allt då jag verkligen e en CHRISTMAS - HATER - AB ! Men blev faktiskt lite facinerad utav allt också så ska inte ljuga nu, dock skulle jag aldrig lägga arbete till all dess belysning. ( NEVER IN MY LIFE )

By the way så orkar jag inte skriva mer nu jag e PISSED OFF förövrigt !!!
PUSSHEJ ;D

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Kul att du kunde följa med :-)

2008-12-23 @ 11:15:47
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: the blogger ;

Det gjorde jag med glädje Ulrika :D

2008-12-23 @ 11:30:04
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0