Congratz Pauline ! <3 :D

Baby, pauline 18 år idag ^^
blev firandes igår allt, nice o bli bjuden i baren av bartenders, kändes som lite utomlands feeling love it ^^
Hade värsta äventyret igår, sjukt nice kväll diggade den skarpt ! :D

Roligt att dricka igår faktiskt då det var ett tag sedan man drack, men jag nog ganska lätt påverkade av alla shottar på Lotus, men äsh funnie ;D Dansade verkligen sönder igår, kändes hur roligt som helst hela natten igår var de liksom " THE DANCEFLOOR " som gällde för oss girls, + killar . juuuvligt ! :)
Hoppas alla där ute haft en lika bra helg som jag <3

Lägger ut lite bilder jag , från igår ifrån förfestandet at Beccs place ;

        Beccs             Kakie & Pauline      Jag & Beccs    Pauline & Beccs 

Kakieflava & Jag Kakan i hög person   Kakie & Jag   Beccs i hög person

   Amanda & Vixtoria     Jag Amanda & Gussi      Pauline & Rebecca



PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Vad fin Kakie var i sin nya topp :-)

2008-12-15 @ 17:01:38
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: the blogger ;

caitlin, var jätte fin i denna rosa :)

hon ser väldigt brun och kry ut!

2008-12-16 @ 17:32:39
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0