~ Fredag ~

Äntligen Fredag :D
Hade egentligen Julavslutning idag, men jag bojkottade den pga jag redan tog jullov tidigare i veckan ;D
Eller rättare sagt förra veckan :) inte varit där på the whole week , shame on me! Men that's life aight? :P

Nu blir det att fixa sig i 120-blås, sedan blir de färd emot Arboga med några guys ^^
Hoppas på en supderduper kväll idag, men man ska inte hoppas för mycket ju!
Lokalfest iaf, folk från olika städer kommer dit, hum men ska inte förvänta mig för mycket som sagt.

Hoppas ni får en trevlig fredag där ute , då ska jag försöka ha en jag med ;D
Ta de lugnt, men var wild på samma gång ^^ hur de nu än ska gå till .. ( tröga jag )



PUSSPUSS <3

Kommentarer
Postat av: lina

fin tröja :)

2008-12-21 @ 01:58:28
URL: http://crossfire.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Tack de e en klänning :D

2008-12-21 @ 17:16:42
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0