GHETTO BLASTER



Är i skolan så gör två blogginlägg i rad nu så ni läsare har något att gotta er i ( or not ) ;D jag e skapligt boring!
men jag vill verkligen ha en sådan ghetto blaster - radio , förstå under sommaren
man tar med den till stranden & sätter på musik! Vad underbart det vore, måste kanske införskaffa mig en sådan kasettradio tills nästkommande sommar, men vart kan man få tag i sådanna Retro grejer nuförtiden? Kan någon svara på den frågan så skriv gärna i kommentar, i need it !
Okey, jag e ingen ghettogirl från amerikanska ghetto-streetsen men jag skiter verkligen i det för jag MÅSTE ha en sådan nu! Vi hade en sådan stor silvrig förut när jag var yngre men vet inte vart den mojängen tog vägen :/ tråkigt tråkigt, då när man väl vill ha en! attans, men hör av er om ni vet angående vart man hittar GHETTOBLASTER ( RADIO)



Fatta vad grym , right ;D ?
Blir iaf att hitta en sådan innan sommaren, and that's it!

KÄRLEK FÖR GHETTOBLASTER RADION <3
Nu ska jag återgå till att muppa sönder här framför datorn spela spel eller liknande låter väl som en finemang idé, eller vad tycks gott folk ? *slacker varning* as usual.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0