Godmorgon / Goddag !

Hade sjukt svårt att somna i natt det ända jag hade i huvudet var , WHY WHY WHY ?
varför fick inte jag gå backstage med pharrell williams? , och varför fick jag inte gå på efter festen?
och vad gör han nu? Helt svårt blev det då att koncentrera sig på just att försöka somna in.
Fan vad jag e less på allting & att en konsert ska kunna förstöra för mig, så jag är helt krossad kan jag inte tillåta. det e ju mer än hemskt?

Jag har åtminstone fått sett Pharrell Williams In reality life, och rört vid honom som många där ute verkligen inte har gjort, men ska jag vara nöjd över det? då andra tjejer fick efterfesta med han? nej, jag e förstörd fan. men det borde jag inte vara han e en artist man aldrig ändå kommer få, okej kanske har chans en gång till i livet att se han men mer än så kan jag glömma. that's it! Måste försöka leva mig in i ( the real life ) och se åt "vanliga" killars håll istället.
Men jag jämnför alltid alla killar med just Pharrell Williams så, de har ingen chans hur snygga dem än är.
Okej, chans att få mig kanske men alltså inte chans att slå Pharrell never ;D det går aldrig!

Besviken för gårdagen, men jag är stolt att jag ens var där *dubbelmoral* på mig nu men alltså jag e både nöjd och besviken på samma gång svår känsla att beskriva just nu!
PHARRELL WILLIAMS IN MY HEART , så är det bara <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0