GOOD MORNING

Trots att jag är en natt uppesittare, så e jag vaken ;D attans-babianer va?
Nej, det var så att mamma började joddla tidigt imorse pga hon ville till affären & ha med mig som sällskap, hon mutade mig också att jag skulle få haircolor om jag följde med. Så sur som jag var drog jag mig upp ur sängen med helt rödsprängda ögon som kliar. Fan tror jag gått & blivit allergisk emot katter så jävla förjävligt när jag diggar dem.
Var nämligen bland ett ex-antal cats yesterday.

Men nu har jag iallafall fixat håret early-morning. De känns helrätt faktiskt ska ni veta gott folk! :D
Pigg & Allert - Stjärt ! Haha, suger på att rimma , & leka rolig in my ass att jag kan. Menmen, det e ju morgonkvist, än :P

Ska med mamita på en tripp , genom staden om någon timme också innan dess ska jag checka på adulthood lite hade jag tänkt :) Sedan kommer Samer en compadre later i hope? " DU MÅSTE DE NU " :D HaHa^^
Vet att du ändå läser min blogg så vägra banga ur JAO!

PUSS PÅ ER DÄR UTE SÅ HÄR INNAN JUL ,
Btw så fyller drottning Sylvia år idag ^^
gah, har stenkoll ;D ( spanade i almanackan vettni )
Hittade en klockren bild på henne så tillägnar er denna också !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0