HAPPY NEW YEAR ;)

Yes, dude's jag gör ett inlägg nu för att ja kommer vara skapligt busy hela dagen ut emot natten vill jag säga er . ;D
Kom nyss hem från stan, drog med mamma in till butik, från butik, till butik. Stackarn fick hänga efter som en svans i all nyårsrush! Men tillslut hittade jag kvällens outfit, jag blir svarta-änkan this year, med guld (smycken). Det får duga, för som sagt blir jag inte lika maxad detta år som the last years utseende.
Sedan blev det också en system runda, jag är 18 år jag får dricka alkohol så ni läsare har ingenting att säga till om :D
Ikväll blir det party FOR SURE , säkert för dig med eller ? ;) ^^

Hoppas ni alla får ett bra slut på 2008 Och den bästa början på 2009 som bara går :)
& jag hoppas också ni får ett roligt firande ikväll, med massa trevligt sällskap utan bråk och sånt där trams. För jag ska försöka göra det bästa utav situationen, så det blir ett bra nyår trots att det inte blev Göteborg för mig. ;D
Men ska inte klaga har mina älskade vänner att fira med & det är ju det allra bästa! LOVE MY FRIENDS <3



HAPPY NEW YEAR , än en gång ;D & drick inte för mycket ikväll !
MASSA PUSSAR & KRAMAR TILL ER LÄSARE SOM FÖLJER MIN BLOGG FLITIGT ^^
Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg det nya året, lovar att ändra om bloggen till något bättre, så sluta inte läsa vad ni än gör kära läsare. ;)
TJINGELING ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0