Helluw boy's and girl's , ladies and gentlemans ..

Har varit mycket seg på uppdatering sedan, söndags får ursäkta mig väldigt mycket för er insatta läsare :)
Älskar er för att ni följer min vridna blogg. ^^ <3
Haft mycket mer viktigare saker för mig, kommit annat upp i mitt liv än datan :)
Då vill jag säga bara BRA SAKER :D
Var på skickligt god middag igår, Serbisk mat säger bara HALLAAAAW ^^
tårta blev det också efter fastän jag var sönder mätt asså höll på dö så fucking gott allt var <3
Tårtan gjorde ju så man flög på moln, så himla god! Tittade också på en serbisk serie , på serbisk kanal
Okej, jag fattade typ nada men ändå nice, vara bland ny kultur i like it <3

Sovit bort hela dagen lång jag e en sådan seg person, school tomorrow lämna in skolarbeten som ska in innan jul. Så ska plugga klart de nu hade jag tänkt & moffa food med mamita som varit iväg och storhandlat med sin compadre :) hihi .
Kom nyss hem också vill jag påpeka!

Tänkte kika, om nya Prison Break & Desperate Housewives avsnitt också kommit upp, I LIKE IT ALOT :)
och sen säger jag Kärlek för dem jag tycker om <3

TAKE CARE OUT IN THE WINTER , halka inte höhö ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver fortfarande din krigare haha

2008-12-17 @ 04:01:10
Postat av: the blogger ;

klart jag gör , jag e ju som sagt en krigare haha :)

2008-12-17 @ 10:59:20
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0