HELLUW SÖNDAG IGEN ;P (segt)

Hoppas det e bra med er alla där ute, själv e det lite upp & ned vänt just nu in my life,det e därför jag e så sämst på att uppdatera min bloggination förstår ni. E inte social utav mig heller för den delen, som de flesta där ute kanske märkt de senaste dagarna, sorry for that.. ( keep in touch , ändå ) har inte glömt er ;D

Blev Lotus Lounge igår med Annie as usual att man går dit , pga de finns nada place att dra till här i stan ( etown sucks ). Fast förresten så har de ju blivit mycket krogrundor på senaste i olika krogar så ska kanske inte säga att det e Lotus alltid. Men dock blivit det lite too much?

Slut på krogrundorna nu, blir att fira nyår i Sthlm eller här i Etuna :/ sen e det enough med PARTY på ett tag. Blev inte Göteborg men ska göra allt för att komma iväg till Sthlm åtminstone, men där e de 23 på alla krogar överallt nästan så time will tell hur det blir med nyårs firandet. Det närmar sig med stora steg nu kan jag säga er.

Åt nyss food, lagade mat åt mig och Annie tog sedan en dusch så himla skönt, ska se om de kommit nytt avsnitt utav PrisonBreak , eller kanske DHW ? (A) ^^
TAKE CARE OUT THERE , KISSES AND HUGS !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0