HOME !

Yes, iam home right now & soft e de som fan . . !

Vilken djävulsk dag skolan tar död på mig men ärligt kan erkänna att idag var jag en skolflicka iallafall & tycker själv att jag var riktigt duktig fastän det ända vettiga jag gjorde idag var att börja skriva novell på svenskan & ha utvecklingssamtal om min skolgång. Humf, jag har mycket mycket frånvaro & nu är det dags att ta mig i kragen för att förbättra mig, annars kan det ju inte bli någonting utav mig & så ska det ALDRIG få sluta vare sig jag ska behöva dö ung eller inte. NEVER BIG TIME !

Gick med Beccs på stan både i Västerås & Eskilstuna , flickan skulle hitta skor & tillslut efter många om och men, så hittade hon ett jävla par på DIN SKO , thank god for that ;D Var skapligt trött på båda städerna om man säger så.
Kom hemmåt, after all & här hemma var mamma & hennes kompis Giselle Bunchen ( I WISH ) nej men hennes jobbar kompis Giselle de skulle ut och äta me jobbet vid 19 tiden.
Jag satte mig ned här vid datorn & började jobba med SKOLARBETE om " RENÄSSANSEN" , fattar ni hur dåligt de kändes men ändå hur duktig jag känner mig samtidigt ? Har inte pluggat hemma på evigheter känns det som, brukar inte direkt få Läxor men nu e det fan mycket framöver till Dansen, Kultur & Stil Historian, Designen & allt fan vill säga!

HAR FETA PRESSEN PÅ MIG, men jag ska klara allt AND THAT'S IT ;D
Har pluggat nu ett tag & de tog kol på mig big time, så chillar ned me pluggandet & fortsätter imorn i min egna takt too much på en och samma gång funkar inte i min " SLACKER WORLD " .

Lyssnar också nu på Lil Wayne - It's Killin me, och vill säga er att PLUGGANDET DÖDAR MIG ! passar in att lyssna på denna låt just nu må jag säga er. 
OCH Btw, så fick jag lära mig en ny sak idag & man lär sig ju nya saker varje dag right ? Det sägs så iallafall och jag tror strongt på det.

Nu vet jag ärligt talat vad jag tänker om en person där ute & fick lära mig en ny sak på samma gång som den människan försvann ut ur mitt liv. Det svartnade snabbare än du kom in i mitt liv and that's the truth !
Förstår inte hur dum jag kan vara, jag e smartare än så DET ÄR JAG ! BELIVE ME ^^  ;D & ni nyfikna jävlar pilla er i stjärten och leta fakta annanstans om andra än mig. ville bara få ut de & skiteriiiiii hur mycket ni än vill veta vad jag nu joddlar om men men , jag avslöjar ingenting för ingen alls där ute vare sig du e min fetaste fiende eller min bästa vän! ;) men till en jävel där ute som jag nu snackar om  " FUCK YOU BIG TIME ! " pay back time will come ^^

Jag e på deep humör just nu och skulle också kunna slakta någon haha ! :D jag e SAJK - AB. men that's a part of me ;O moha ! VIP - gäster imorn då Jag & Beccs får gratis käk på LOTUS LOUNGE här i stan, eftersom vi jobbat med att lämna freetickets så blir vi imorn bjudna på middag aldrig helt fel ju ;) så de blir utgång imorn i nyktert tillstånd en än gång ? ;) time will tell.
ÄSH PALLA MÄNNISKOR NU, & PALLA ENS SKRIVA !!

CIAO ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0