i can't understand it yet

Får verkligen inte in i mitt lilla (fucked-up-head) att jag verkligen har sett Pharrell Williams In Reality Life nu.
Någonting jag missade i somras fick jag chansen att se nu, bara för några dagar sedan.
Tror nämligen att jag varit i chocktillstånd ända sedan måndags till nu.
Kunde knappt sova måndags natten emot tisdagen, var helt förstörd för jag inte efterfestade med PW på Café Opera, hörde rykten om att efterfesten blev där ändå som jag hade anat *host* . ack sådan otur man kan ha.

Men, jag ska egentligen bara vara glad utav att ha sett han och röra vid han eller hur?
För jag vet att du där ute också gärna skulle vilja ta i den sexiga varelsen ;D belive me you will ^^

Är verkligen för såld på en snuskigt känd man, why? Varför e jag inte hellre såld på en natural-human? Som man kanske kan få napp på? Nej, för i mitt liv ska allting vara svårt tydligen.
Men visst är han bara för het? ;D * OOOH YEESS *



Nog om Pharrell the hot one, och back to reality.
Har pluggat lite som en muppish about renässansen, FUCK THAT SHIT ! men nu e jag klar ;D
och känner mig skapligt duktig.
Efter det tog jag mig i kragen för att se nya Desperate housewives avsnitt, och vet ni vad ;O HÅLL I ER DHW-ÄLSKARE.
Och sätt igång att tanka hem avsnitten som kommit ut ;O OMG ^^ spännande spännande and i want more!
Jag e lite för såld på denna serie kanske, men i don't care . ;D tänkte också se på Prison Break nu vettni.

Btw, så måste jag tillägga några ord ur dagen i skolan ;
Jag fifflandes på min mobil under mentorstiden.

Kärringjävel - Lägg ner den där mobilen annars tar jag den ifrån dig!
Jag - Men det är viktigt hörru du ! :O
Kärringjävel - Det är alltid viktigt ?
Jag - JAG ÄR EN VIKTIG MÄNNISKA MED ETT VIKTIGT LIV!

tänkte då bortsett ifrån andras (hennes) ;D haha ^^
snyggt nickname får hon också vet ändå inte namnet på henne men ngn ( VIKTIGPETTER ) som försökte leka viktig när jag hade vettigare saker för mig än att lyssna på henne och hennes snuskiga väninna. som tycks hänga på våran mentorstid varje jävla vecka :S
Jag orkade inte med respekten idag. Och till "kärringen" har jag bara lust att säga " som man bäddar får man ligga "
det blir pay back time, från min sida om man jävlas med mig ;D jag är helt enkelt fel person att jävlas med! *angry*

Nej, nu ska jag inte hettsa upp mig för det förgångna utan tänka frammåt, tomorrow is another day.
& nu blir det prison break här innan jag ska köra en JUMP IN THE SHOWER!
TJINGELING BITCHES ;D

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Vi hade ändå ALDRIG kommit in i cafe opera med de kläder vi hade, dom har AS STRIKT dress code, + att d minst e 21, 23 år :) Så vi behöver icke oroa oss :)

2008-12-10 @ 22:11:03
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

shut up ;D

2008-12-10 @ 22:39:42
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Caitlin

Men vadå? hahaha vi hade ju inte det, d e förfaan en av sthlms mest fansiga klubbar liksom!!!=P

2008-12-11 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0