i got me some bathing ape



yeees ;D haha ^^ helt okej dag hittils skoldagen var heller inte jobbig.
Men är fruktansvärt trött så jag gör kaffe åt mig o mami nu , ska trycka i mig några koppar sedan blir att att bege sig emot Beccs, place !! ;D & kvällen visar om de blir ladies night , eller om sthlm;arna kommer ;D nämner inga namn, men ett par homies till mig. Hoppas att de blir fancy night without alcohole again, älskar livet som en clean alkoholfri mig, det känns mer som real me ;D
neej, nu ska jag dricka kaffe orka bloggen PUSSPUSS
trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack så jätte mycket Nathalie, verkligen kul att höra att du gillar bloggen :)

2008-12-05 @ 21:01:48
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0