IN SCHOOL !

Yes, iam really sure that im in school right now!
DUKTIGT VA ?
Men såklart så försov jag & Beccs oss as usual! ;O förstår mig inte på denna årstid som sagt.

Var iaf, på svenskan började skriva en Novell about a thing som hänt In real life.
Blir nog skapligt spännande Novell till slut mån tro, Daniela & Caitlin ingår i storyn, " THE VOICE 08 " handlar det om & Caitlin jag glömmer inte skriva om ditt försvinnande tro inte det , inte hah  ;D time will tell hur den blir. MOHA (6)

Har utvecklingsamtal om ett tag lär gå åt pipsvängen pga jag e så skolinriktad or not! men men thats a part of my life. Jag e fruktansvärt skoltrött and thats life, för vissa ! har nog tjatat tillräckligt om det men kan inte förstå min feeling riktigt about school right now.
Humf, får se hur de går hoppas på det bästa har ju iaf intyg eller mediciner på att jag varit fruktansvärt sjuk veckorna som gått. Det får bli mitt försvar i det hela. För det är faktiskt sant jag e ingen mytoman!

Sedan blir de hantverk, & efter de blir de att gå o checka skor me beccs i västerås stad, hennes skor läcker in så fruktansvärt mkt hon lär ju bli sjuk vilken sekund som helst.
& när jag e hemkommen ska daniela komma till my place ska hjälpa henne färga håret lila svart i think?  :) ska bli nice, att få lite färg på tillvaron eller hur daniela?

Blir också att dra & få färg på tillvaron för mig med men på kroppen vi ska också dra o steka i solarium mohaha!
Det BEHÖVS , e vitare än en krita må jag säga er ( SNÖGUBBE , NEXT NICKNAME ) HAHAHA !
Kanske också blir att köpa tickets till N.E.R.D om inte idag så imorn, det e bestämt jag ska fucking se PHARRELL WILLIAMS and that's it !
Kakie-flava & Daniela blir mina compadres som följer med. längtar som fan bara 6 dagar kvar va ? :D MJAUW !

TAKE CARE OUT THERE , have school work to do or not!



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0