JULAFTON :O

HATE CHRISTMAS ! ;) som du redan vet vid de här laget om du är en läsare utav min blogg.
Men bröderna var här, & ena brorsans tjej & vi alla åt , med mami osv mysigt de ^^ ;P
Sedan har jag tillägnat min tid till ADULTHOOD. lärt mig älskat brittiskan, mycket svordomar överdrivet mycket egentligen men som jag älskar eftersom jag svär väldigt ofta, varje mening nästan? :O ( bad girl )
& började tycka " SAM " en kille var snygg nu också, fastän han var hatet i första filmen så diggade jag han nu pga han hade huvudrollen. ;D Tycker väl både sam här nedan & jay e riktiga godbitar, deras sätt att vara på i filmen e de jag diggar mest, HÅRDA BAD BOYS haha :D



  

Nej, nu ska jag vila lite inför kvällen blir nog en sväng iväg me girlsen ;D hallaw ^^
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0