kaotisk dag

Helluw där ute, gott folk! :D
Jag sov sjukt obekvämt i en soffa inatt må jag säga er, i mitt egna hem too. Mitt rum var beslagtaget utav Annie & ville inte störa när hon sov mitt i natten. Får skylla mig själv över att jag är en sådan nattmänniska som jag e.
Men vaknade idag någon gång tidigt under dagen 12 tiden kanske?
Sedan blev det att gå emot Polisstationen där Annie skulle på ett förhör ( SEEEGT ).
Satt där nere & väntade i 2,5 timme på att det skulle bli klart snacka om att jag var irriterad & trött på att vänta.
Sedan blev det iallafall en stad runda after all, KAOS I DESS LIKE må jag säga er!
Helt fucked up, varje butik var ju helt utplockad. Blev helt ledsen när ett läppglans jag ville ha var slut på H&M så fick bli pank istället & köpa Loreál's ( GLAM SHINE ) okej, det är mycket bättre egentligen. Men jag som e beroende utav att ha något på läpparna, behöver alltid något billigare för de tar slut inom sådan kort stund efter jag köpt läppglansen.

Nog om det, fick helt panik när PARTY OUTFITSEN, var helt utplockade! why liksom ? :(
La undan en klänning iallafall, jag får gå & köpa imorgon om jag inte hittar något annat roligt.. ute i sista minuten :/
Måste faktiskt hitta de jag planlagt att ha nu annars blir jag överdrivet ledsen kan jag allt säga er..
Varför ska jag drabbas av en nyår utan outfit? FUCK THAT, i need a dress man ;D
Hoppas det ordnar sig, kanske inte e lika mycket stress runt mig imorgon men iofs tror jag det e värre imorn för då e det THE BIG DAY. men men, boooz+outfit köp imorgon ;D
Köpte iallafall Nagellack + Läppglans idag ett steg frammåt! ;)
Moffade nyss mat, jag lagade åt mig Annie & mamma också , jag kanske ska bli kock? (A) Nog om detta, tvätta bort makeupen nu sedan blir de emot solariumet ;D TA HAND OM ER KÄRA LÄSARE !! <3

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0