Kvälls update ;)

Helluw, vill bara säga det att hur kan man sova så mycket som jag egentligen?
Jag tror nämligen att jag sover mer än jag e vaken utav mitt liv. Tråkigt men dock sant.
Kan sova 12-15 timmar + att jag e vaken några timmar, sen kan jag ta en powernap och sova 2 extra timmar.
Känner mig så elak för hade värsta planerna idag, som inte blev uppfyllda för oss. iam a bad person.

Men imorgon så blir iallafall, tro det eller ej men en tripp till ARBOGA på kvällen för lokalfest.
Det brukar vara sånna lokalfester där innan jul som e rätt hudge vet jag och imorgon blir det iallafall att åka dit.
Ska bli rätt nice, blir att ha klänning också så återstår att se vad man ska sätta på sig för paket ;D ?
Alltid samma visa med att man står och sliter ut hela garderoben för att hitta rätta outfiten för kvällen.
Kanske shoppa något nytt? Hum, får se om det finns tid och pengar för det imorgon då.
Helt enkelt så ska det bli roligt :D

Såg nyss Ödets Makt ( FORCES OF NATURE ) på tv. Faktiskt en mycket bra film och kunde känna mig som huvudrollerna i filmen pga jag var skapligt insatt när jag väl glodde på den.
I den händer iaf mycket mycket, så har ni tråkigt någon gång tanka hem den ;D
Den gick på Tv nu då ^^ men aah miiiiicket braoow ! :)



Äsh, jag e så trött & sugen på någonting ur kylen as usual så blir nog en titt där nu ;D
TJINGELING BABES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0