LA BELLA VITA



Ja, det är exakt det som står inristat i min rygg som på svenska betyder " De vackra livet "
Men är det här det vackra livet gud ger mig? Fuck it big time, kommer det inte better times soon , blir det en övertatuering alltså över den här där det ska stå " THE FUCKED UP LIFE ".
I promise , det måste hända något stort & bra i mitt liv nu annars blir det någon tatuerare som får äran att gaddination över denna. Vad har jag gjort för att förtjäna denna tråkiga vinter? ( deprimerande som fan ) jag vill bara till Thailand nu! Helst utav allt The United states, och jaga pharrell williams. Haha skulle vara mycket roligare än att sitta här just nu på datoriserad mönster konstrukiton. FUCK IT FUCK IT FUCK IT !

 PEACE AND BLESS ♥

Kommentarer
Postat av: Caitlin

JAAA DU E INTE ENSAM, MEN OM D INTE BLIR NÅ THAILAND; SÅ DRAR DU O JA PÅ NÅN SISTA MINUTEN IGEN=)=)=) Typ från den 25:e, 26:e elr 27:e, 28:e sen två veckor framåt typ?=P Vi kan ju alltid dra till resia o checka va d finns?=) Men allra billigast e d ju efter jul o nyår, när lovet e slut såklart=)( Men ledighet e ju ett rätt stort problem för oss båda haha=P Men räkna med mig om du vill tagga härifrån=) BIIIG TIME!!!!

2008-12-12 @ 17:40:20
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Tack, ska du ha gumman att du finns där vid sidan :) javisst, då taggar vi här ifrån orka sweden liksom fuck it big time :( i hate it!

det ordnar sig en liten tripp blir de nog allt ;D <3

2008-12-12 @ 18:10:44
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0