Lördag ;

Haft dunkande huvudvärk hela dagen, & bara sovit bort den. Inte orkat att gå upp pga huvudvärken jag haft,
smärta,smärta. Men tog mig iaf i akt att gå upp för någon timme sedan.
Mamma har ju två av sina girls här :) Ville inte känna mig otrevlig & inte komma upp och hälsa, & så ska jag ju dra mig emot Beccs snart också så lika bra att man gått upp :D fixade till mig osv nyss så, blir att möka beccs om ett tag o dra sig emot ICA sedan tillbaka till henne där Pauline håller hus, & se på dukumentär about Britney Spears.

Sedan visar det sig vart kvällen tar oss senare kan nästan hända vad som hellst ;D höhö ^^ .
Och för just dig Ulrika om du läser det här ; Hjälper gärna, din dotter om hon har någon vilja med att skippa alkoholen, on the weekends :) jag bestämmer inte över någon människa. Men drar gärna in henne i nykterhets-cirkeln vi skapat, pga hon e en nära vän till mig!

Det e hel skönt att vara nykter må jag säga er andra där ute ;D
Låter som jag varit feta alkoholisten redan i unga år, så är det inte men kunnat bli lite för mycket under vissa helger till och från det nekar jag inte. & det e katastrof man får ju en fucking djävul i sig , NOT FUN ! too much alkohol (n) bad shit.

Äsh, hoppas alla får en trevlig lördag där ute iaf ;D PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0