Lucia firande, in my asssss

Alltså, katastrof gick upp FETT tidigt för att åka emot skolan för att se Lucia firande med mina tåg människor ( folket från etuna , i min klass ).
Men alltså kan man kalla det Lucia firande?
De gjorde om låtarna helt groteska sånger sjung dem.
Jag, bojkottar Lucia firande och Jul helt och hållet, men det kan vara ganska chill och se istället för att ha lektioner det måste jag hålla med om, men det här var bara HEMSKT ville bara vända klacken ur salen och gå.

Lucia är från italien, och man ska följa svenska traditionen med att sjunga sankta lucia osv, men fuck it det här var helt LOST SONGS.
Irriterande kom hit i onödag och ( fetto ) som jag e, fick vi inga Lusse-bullar helt deprimerande :(
& vi har tydligen varenda lektion pga vi börjar 10.10 helt SAJK jag blir.
Men skönt med HELG sing halelulja for thaaa moment!



Reaggeparty tonight? yeah, urf 07-08 polare kommer till etown för att röja pepparkakshuset upp och ned, där ska vi joina tha club ^^ .



ska enjoy the time in school nu typ, eller någonting och söka upp en söt liten prick där ute ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Partyyy tonight, haha=P

2008-12-12 @ 17:42:24
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

party party, men mer imorgon :D ?

PUSS^^

2008-12-12 @ 18:11:16
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0